+359 34 44 35 33
ДРАМАТИЧНО-КУКЛЕН ТЕАТЪР "КОНСТАНТИН ВЕЛИЧКОВ" ПАЗАРДЖИК
info@theatrepazardzhik.com

Игрален афиш

Женска логика

Женска логика

ЖЕНСКА ЛОГИКА От АНАТОЛИЙ КРИМ Превод Надя Попова Постановка ВЛАДИМИР ПЕТКОВ Сценография и костюми ПЕТЪР МИТЕВ Една самотна, все още млада жена е изправена пред избор: Богат и влиятелен мъж и предлага женитба. Прелюдия към нея е разходка до Париж. Появите му са в стила на едновремешните аристократи, макар и в условията на днешна Русия: Луксозен автомобил „Бентли“ вместо каляска и неизменните каси с шампанско. Съперникът му няма какво да предложи освен любовта си. Изборът, който прави младата жена, като че ли противоречи на логиката. А може би не. Ако е оправдано понятието „женска логика“, както известният украински драматург е озаглавил творбата си. „Лирическа комедия за любовта“ – така театралната критика в родината на Анатолий Крим характеризира пиесата след една от многобройните и постановки. В спектакъла участват: ЛЮДМИЛА ДАСКАЛОВА, ГЕОРГИ КЕРМЕНСКИ, КРИСТИНА ТОПАЛОВА (гост), ДИАНА ДОСЕВА, ТОДОР ТАНЧЕВ.

Не залагай на англичаните

Не залагай на англичаните

НЕ ЗАЛАГАЙ НА АНГЛИЧАНИТЕ от ВЛАДИМИР ДЖУРДЖЕВИЧ превод Русанка Ляпова Постановка ВЛАДЛЕН АЛЕКСАНДРОВ Сценография и костюми ПЕТЬО НАЧЕВ Трима приятели, и тримата болезнено увлечени по футболните залагания са направили различни прогнози за предстоящ футболен мач. Събрани пред телевизора, те напрегнато следят развоя на срещата, защото крайният резултат ще има сериозни последици за всеки от тях. Драматичните обрати в развоя на мача вървят паралелно с драматична промяна и във взаимоотношенията между тримата. Те знаят всичко един за друг и си прощават всичко в атмосфера на една почти семейна близост, която обаче не е толкова истинска, защото в хода на действието става ясно, че отношенията им постепенно са се изхабили, докато накрая се оказва, че е останало съвсем малко от някогашното истинско приятелство. Лъжи, безскрупулен егоизъм, фалшиво приятелство „Не залагай на англичаните“ е разказ за едно поколение, натрупало доста горчивина, защото точно когато неговите представители е трябвало да живеят най-добре, на тях им е било най-тежко заради събитията в страната. Така тези хора са заживели с нагласата, че винаги някой друг им е виновен, че Сърбия им е виновна, макар че те самите най-често не правят нищо, за да променят нещата. Героите в пиесата не се занимават нито с наболелите, нито с обичайните житейски проблеми, защото това изисква от тях усилие и личен ангажимент, а много по-лесно е просто да следиш телетекста, да залагаш и да се оставиш късмета да решава вместо теб дори ако става дума за живота ти. Докато ги наблюдаваме отстрани, всеки ще се сети, че познава по някой Паун, Буле или Пикси, но въпросът е дали ще признае в себе си, че и той самият притежава по нещо от тримата. Представлението, изиграно за първи път на 2 ноември 2007 г. на Новата сцена на Белградския драматичен театър, печели веднага симпатията на публиката и критиката, а билети за него, дори десет години по-късно се намират „с връзки”. Постановката на Театър „К. Величков“- Пазарджик е първата в България. В ролите: КАЛИН ПОПОВ, СИМЕОН ГЪЛЪБОВ, ИЛЯ ПЕПЕЛАНОВ.

Магьосникът от Оз

Магьосникът от Оз

Магьосникът от ОЗ По Лиман Франк Баум Един от онези урагани в далечната Америка, за които родители и деца научават само от телевизията, сега се завихря на сцената. За да повдигне високо във въздуха къщичката на малката Дороти, да я пренесе през многото планини и поля и да я стовари върху една зла вещица. Оказва се, че освен зли вещици има и добри. Една от тях казва на малкото момиченце как да намери обратния път към къщи. Заедно с новите му приятели –Плашилото, Тенекиеният Човек и Страхливият лъв. Режисьор- Бисерка Колевска. Участват- Елена Замяркова, Албена Михова, Захараинка Терзиева, Симеон Гълъбов, Калин Попов, Чавдар Бозаджиев, Димитър Терзиев, Александър Братоев За деца от 7 до 70 години

Съединението на двете Кореи от Жоел Помра

Съединението на двете Кореи от Жоел Помра

Тази способност на добрите драматурзи винаги удивлява: само с няколко банални фрази, с подръчни, ежедневни средства, те ни захвърлят в онази неизказаност и странна тъмнина, която трепти във всеки от нас. Жоел Помра е такъв автор,  с когото българската публика ще се срещне за първи път. Веднага идва неизбежният въпрос: Всъщност за какво е тази пиеса? За човешката самота? За ужаса от близостта и интимното? Или за раздялата като парадоксално средство за самозащита от този, когото обичаш? Ако на тези въпроси може да се отговори спокойно и точно, няма да има нужда 16 актьори от пазарджишката трупа изобщо да излизат на сцената. Все пак: текстът на Жоел Помра се заиграва с нашите предубеждения и неизтребими клишета в отношенията между мъжа и жената, проститутката и клиента, директора и секретарката, учителя и ученика, хомосексуалните двойки… И въпреки че това изглежда невероятно комично, в краищата на разтеглените ни в усмивка устни постоянно личат контурите на трагичното. „Съединението на двете Кореи“ не е абстрактна, нито абсурдна пиеса. Тя стряска със своята очевидност. Увлича с нехарактерната си композиция. И безпогрешно открива уязвимите ни места.

Превод от френски – Иван Георгиев
Режисьор – Гаро Ашикян
Сценография и костюми – Милена Пантелеева
Музикална картина – Гаро Ашикян

Участват: Нели Сиракова, Ралица Стоянова, Детелина Стойчева, Александър Синеморский, Стиляна Маркова, Тодор Кайков, Радост Кожухарова, Георги Керменски, Илияна Лазарова, Елена Замяркова, Ива Огнянова, Тодор Танчев, Стоян Алексиев, Калин Попов, Виктория Христова, Иля Пепеланов

Великденско вино

Великденско вино

ВЕЛИКДЕНСКО ВИНО ИЛИ ОБВИНЕНИЯ СРУЩУ СВЕЩЕНОДЯКОН ИГНАТИЙ ЛЕВСКИ И ЛОВЕШКИТЕ ТРУЖЕНИЦИ, ОТПРАВЕНИ ОТ КРЪСТЬО ТОТЕВ НИКИФОРОВ В ДОЛНОКРАЙСКАТА ЧЕРКВА “СВЕТА БОГОРОДИЦА” от КОНСТАНТИН ИЛИЕВ Постановка КОНСТАНТИН ИЛИЕВ Сценография ИВАН КАРЕВ ДЕЙСТВАЩИ ЛИЦА И ИЗПЪЛНИТЕЛИ ПОП КРЪСТЬО НИКИФОРОВ ДИМИТЪР ТЕРЗИЕВ ГЕЧО НЕМИЯТ ГРОЗДАН ДАСКАЛОВ ИКОНОГРАФИЯ АТАНАС ШЕКЕРОВ На Великден поп Кръстьо Никифоров е сам в празната църква “Света Богородица”.Приготвил е свято причастие, но дори немият клисар отказва да го приеме от ръката му. Защото то може би съдържа отрова. Убийство чрез отравяне е начинът, по който някои ловешки граждани са мислили да отмъстят на свещеника, обвинен, че е предал през 1872 година на турците Васил Левски. Пиесата “Великденско вино” е играна в течение на 10 години в Драматичния театър “София”, 10 години в Народния театър “Иван Вазов”, както и в почти всички български театри. Това в нея, което особено привлича публиката е необикновеният поглед върху взаимоотношенията Васил Левски – Поп Кръстьо. Оставяйки свещеника от своя гледна точка да разкаже кое как е станало, Константин Илиев оспорва наложената от Захари Стоянов версия за предателство, свързано със злоупотреба на комитетски пари. Вината на Поп Кръстьо, но и не само на него, има далеч по-сложен обхват. До трагичните измерения на истината се стига чрез едно наситено с драматични обрати действие.

Принцесата и жабокът

Принцесата и жабокът

Принцесата и жабокът Режисьор: Магдалена Митева Участат: Захаринка Терзиева, Димитър Терзиев

Image